Sider

onsdag den 29. august 2012

Todays Outfit(s) + Update!

Hej bloggen!

Idag har været en afslappet dag for at sige det kort.
Har lige været syg et par dage så det har været første dag i skole efter det.
Har været sammen med Kia min søde veninde det meste af dagen.
Først tog vi hjem til mig efter skole og satte vores tasker og klædte om, derefter tog vi en tur i byen og kiggede på tøj og fik is i ParadIs.
Efter det skulle jeg til sang, hvilket også gik fint men er snottet  stadig så failede lidt, men det går jo over ;-) Hvis i vil høre hvordan jeg mere eller mindre lyder selvom jeg er syg, så klik (HER)

Her vil jeg lige lave et Dagens Outfit og det er INKLUSIV Kia's outfit.  

MIT OUTFIT
Rød sweatshirt - GinaTricot  Læderimiterede bukser - GinaTricot  Sorte stiletter - Bianco 
 Neongul clutch (Ja, den er neongul, lyset fucker bare med farven) - GinaTricot  Halskæde - Glitter

KIA'S OUTFIT 
 Sorte Jeans - H&M ♥ Min top - Cheap Monday  Læderimiteret jakke 
 Mine plateaustøvler - Nelly.com
 Halskæder - gaver fra hendes kæreste

KYS!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar