Sider

søndag den 27. maj 2012

Today - Hillerød - Frederiksborg slot - Frederikssund

Hej Bloggen!

Idag har jeg været en tur i Hillerød for at se Frederiksborg slot.
Det var rigtig hyggeligt og det er et VIRKELIG flot, gammelt og historisk sted.
Indvendigt var der de vildeste loftudsmykninger og billeder på væggene, og flotte møbler.
Normalt interesserer gamle og historiske ting mig ikke en meter, men det her det var rigtig godt!
Slotshaven er virkelig smuk og kæmpe stor! Og så er der en stor sø eller voldgrav eller hvad det hedder rundt om hele slottet.
Mig og min mor fik taget en masse billeder, og nogle af dem kan i se herunder :-)
Efter turen i Hillerød tog vi en lille tur forbi Frederikssund og fik lidt at drikke og gik en tur nede ved havnen.
Alt i alt har jeg haft en rigtig dejlig dag. I får lige nogle billeder :-D

- TRANSLATION - 


Hey Guys. Today i was in Hillerød at an old Castle. It was really cool!
I have taken a lot of pictures. Underneath you can see some of them.
Hope you like it!

Frederiksborg Slot
Mig ved Frederiksborg Slot

Mig i Frederiksborg Slot Slotshave

Frederiksborg Slot


Fredriksborg Slotshave
Frederiksborg Slot
Frederikssund havn
Maleri - Frederiksborg Slot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar