Sider

fredag den 7. december 2012

Back, wearing a smile


Hej bloggen! 

Nu er der vist gået et par dage siden jeg har skrevet noget her sidst.
Der er sket MANGE ting i denne uge. Har ikke lyst til at dele det hele med jer, da meget af det ikke kommer andre end min mor og mig ved. Der er dog én ting, der har berørt mig og gjort mig rigtig ked af det, og det er at jeg i mandags blev single. Grunden til at han slog op, vil jeg ikke fortælle jer, da jeg ikke føler det er relevant at fortælle her på bloggen, hvor hele verdens befolkning kan læse det. Ligesom man troede alt var perfekt, vendte det hele lige en omgang på hovedet. Jeg har været rigtig ked af det mandag aften og tirsdag, men har igen fået det MEGET bedre. En af mine næreste venner sagde engang til mig "Livet er for kort til at gå og være ked af det", og fandeme han har ret! Jeg gider sgu ikke spilde mit liv på at være ked af det, og jeg har jo oplevet hvad der er værre end at en fyr slår op. Life goes on.
Har det sgu meget godt anyway.
I morgen skal jeg have en gæst på besøg, og næste uge skal jeg til Jylland onsdag eftermiddag, for at besøge min bedsteveninde derovre. Glæder mig helt afsindigt meget! Skal med hende i skole torsdag og  fredag og så skal jeg jo så hjem igen lørdag formiddag, fordi min mor har fødselsdag om søndagen, og så skal mor og jeg ind og kigge på Juleudstillingen i TIVOLI og så skal jeg lige købe noget på strøget, hehe ;-)

Håber i allesammen har det godt <3
Bliv ved med at smile, så skal alt sgu nok gå, også selvom i måske ikke føler det.

Kys til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar