Sider

søndag den 9. december 2012

Weekend chill


Hej bloggen!

Først vil jeg da lige sige glædelig anden advent! 
Hygger totalt i denne weekend. Har gæst på hele weekenden. I går var vi bare hjemme og slappede af alle tre, fik god mad og hyggede. I dag har vi sovet dejlig længe og været en tur på Ro's Torv. Derefter tog vi på kaffekilden, min yndslingskaffebar, som i nok alle efterhånden ved, haha. Der er så hyggelig stemning deroppe og så laver de altså verdens lækreste drikkevarer, det er helt fantastisk. Vi er næsten lige kommet hjem og har spist en frokost laksemad og nu vil vi bare slappe af. I morgen skal jeg starte på en ny uge, som forhåbentlig bliver bedre end denne. Skal i skole og på arbejde i morgen og tirsdag, og så tager jeg jo til Jylland på onsdag, det skal  jeg nok fortælle om når jeg er der! Håber i alle har haft en lige så hyggelig weekend som jeg har! 

Kys kys, håber i har det dejlig, og vi blogges!

Nogen der kunne tænke sig en videoblog på et tidspunkt? Giv mig nogle forslag til hvad den skal indeholde, så vil jeg kigge på det! Skriv en kommentar, ellers kan i skrive til mig på min facebookside og like den gerne! HER 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar