Sider

onsdag den 12. december 2012

On my way to Jylland!

Hej bloggen!

Så er jeg endelig på vej til Jylland! Mit oprindelige tog klokken 13:20 var en time forsinket fordi man på Hovedbanegården i København, hvor toget skulle komme fra, havde fundet en pakke uden ejermand, som politiet troede var en bombe, men det viste sig at være vinduesvisker og er bilbatteri. Så jeg er ret pissed fordi jeg skulle vente på mit tog så længe. Men nu er jeg på vej og passerer om lidt Odense. Så der er kun ca en time tilbage i tog. I Vejle bliver jeg hentet af Mette og hendes søde mor og så kører vi til Billund. Glæder mig så meget til at se Mette og hendes dejlige familie og komme lidt væk fra Sjælland hvor der ikke er sket de fedeste ting for mig på det sidste. Jeg tager hjem fra Jylland på lørdag for på søndag har min skønne mor fødselsdag! <3
Håber i har det godt derude!
Møs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar