Sider

tirsdag den 11. december 2012

Whats up - today





Hej, i søde mennesker derude!

Har i dag været i skole og på arbejde, surprise! Haha. 
Det gik skide godt i skolen og på arbejdet og sådan. Nå, men da jeg så skulle hjem fra arbejde, stod jeg og ventede på bussen i en 30 minutters tid, pga. forsinkelser IGEN. Da jeg så havde ventet og jeg kunne se bussen komme gik jeg lidt frem for at gøre klar til at træde ind, og hvad sker der så? Ja bussen kører fandeme lige for næsen af mig og jeg havde stået og frosset i jeg ved ikke hvor længe, og var egentlig pænt stresset for havde masser at nå herhjemme. Jeg hader simpelthen når bussen bare vælger at køre forbi som om man er usynlig (Og ja, det var den rigtige bus). Så jeg måtte gå de 4-5 kilometer hjem i den der fucking kulde. Jeg gik så ned i byen fordi jeg skulle handle fordi jeg har lovet  min klasse at bage kage til dem. Så kom jeg hjem og skyndte mig at få gang i dejen og resultatet er ret godt. Den er godt nok blevet lidt tør, men synes også dejen blev ret tyk, selvom jeg fulgte opskriften til punkt og prikke. Men den smager fint! 
Lige nu sidder jeg og drikker WitaminWell og om lidt skal jeg i bad, og så skal jeg altså have taget mig sammen og få pakket tasken, for i morgen går turen jo, for mit vedkommende, til Jylland, og jeg glæder mig SÅ meget til at komme lidt væk fra det hele og nyde nogle dejlige dage med min fantastiske bedsteveninde og hendes fantastiske familie. 

Laver et indlæg i toget i morgen, hygge hygge hva? :D 
Kys! Håber i har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar