Sider

mandag den 28. maj 2012

Lets go to the beach!

Heeeeej folkens!

Idag har jeg været en lækker, laaaaang og rød tur på stranden.
Det var mega hyggeligt. Jeg var sammen med nogle af mine veninder, Sara, Emilie og Amalie.
Vi fik hygget vildt meget og så da klokken blev ca 5 tog vi hjem. Så vi havde været der i 5 timer.
Og... Jeg ved ikke med de andre, men  jeg er blevet reeeeeeet rød efter det :-(
Men det går nok, det klør bare og gør lidt ondt. Og skal jo snart på ferie så det ik helt smart, men så må jeg huske godt med solcreme.

Her i Roskilde har der været noget med en sæl der var strandet i noget vi kalder Kællingehaven.
Den lå så ovre på Vigen strand, hvor jeg var idag. Den var ret grim haha. Og den svømmede ud i vandet, ind på land, ud i vandet og ind på land igen, mange gange! Vildt underligt.
Og folk stod bare og gloede på den hele tiden haha.

I får lige nogle billeder :)

- TRANSLATION - 


Hey guys. Today i was at the beach!
I was there with 3 of my friends. It was really nice, i just got  little red.
On the beach there was a seal, it was pretty cool, but a little creepy. People stared at it like if it was an alien haha.

Here's some pictures.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar