Sider

mandag den 10. december 2012

New in - Sweatshirt from GOA



Sweatshirt // GOA - Noun.dk/Noun Roskilde 

Hej bloggen! 

I dag købte jeg ovenstående trøje efter arbejde. Vildt ikke? Ej haha. Synes den er vildt fed fordi den er så enkel og samtidig så detaljeret med alle hullerne, og så er den lidt oversize og sådan hvilket jeg synes er herligt. Prisen var godt nok også lidt høj for noget med huller i, men jeg slap da alligevel de 500 kroner, for jeg måtte bare have den. Kvaliteten er ret lækker og den er rimelig varm og dejlig at have på. Havde tænkt mig at sætte den sammen med sorte eller mørkeblå bukser/leggings og bikerboots eller vans og så nogle enkle oxiderede eller sølvsmykker. 

Update: 
I dag har jeg bare været i skole. Til idræt var vi ude og kælke og lave sneboldskamp, så jeg endte med at få en ordentlig omgang vaskere og sådan lidt forskelligt, men et var da hyggeligt nok alligevel, men fandeme også koldt! 
Efter skole skulle jeg på arbejde, hvilket også gik meget godt. Det værste var bare at busserne simpelthen er så forsinkede at man skulle tro det var løgn. Jeg gik fra arbejde 15:30 for at tage bussen 15:43, men den kom sgu først klokken 16:10, så jeg var godt muggen over at skulle vente 40 minutter i frost og snevejr. Så gik jeg så lige i byen og fik mig en lækker Chai-latte på Kaffekilden. Igen... 
Derudover har jeg det sgu egentlig fint. Hører en masse god musik, og pakker så småt til på onsdag! 

I må ha det! Skriver på onsdag eller i morgen. HVIS jeg kan nå det får i en videoblog af en art i morgen, men det er ikke så sikkert, så glæd jer ikke for meget ;-) 

SES! Like min facebook side!  (HER)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar